ąężź? – warsztaty z języka polskiego dla rodzin z doświadczeniem migracji.
Język polski uważany jest za jeden z trudniejszych języków. Podczas naszego spotkania udowodnimy, że można się ze sobą komunikować niezależnie od poziomu językowego zaawansowania. Pomocą będą tu polskie filmy animowane, ćwiczenia i gry językowe.
_
ąężź? – заняття з польської мови для мігрантських родин.
Польська мова вважається однією з найважчих для вивчення. Під час наших занять ми покажемо, що комунікувати між собою можливо і без достатнього знання мови. Допомагатимуть нам польські анімаційні фільми, вправи і мовні ігри.
_
ąężź? – Polish for Foreigners – workshop for families with migration experience
Is Polish the most difficult language? During our workshop we will prove that it is possible to communicate despite of language level advancement. Don’t worry – mistakes help you to learn languages! Everyone who has ever learned a new language has made mistakes. Polish cartoons, activities and games will help us to achieve the goal.
_
ąężź? – Polonais Langue Etrangère – atelier pour des familles avec une expérience de migration
Le polonais est une langue très difficile? Pendant notre atelier nous prouverons qu’on arrive à communiquer quel que soit le niveau de votre langue. Les films animés et les jeux nous aideront à la réalisation de ce but. On arrive à se faire comprendre en polonais, même si on fait des fautes!
[obowiązują zapisy ] – formularz/ registration form
___
26.11 (sobota)
12:00-13:30
Stacja Muranów, ul. Andersa 13 / wejście od Skweru Tekli /
___
Prowadząca:
dr hab. Małgorzata Pamuła-Behrens – profesor nadzwyczajny w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, romanistka, specjalistka w zakresie wczesnego nauczania języków obcych. Interesuje się dwujęzycznością, edukacją dzieci z doświadczeniem migracji, autonomią i indywidualizacją procesu uczenia. Kierownik studiów podyplomowych „Nauczanie języka polskiego jako obcego”. Koordynatorka polskich wersji Europejskiego portfolio językowego dla dzieci w wieku przedszkolnymi wczesnoszkolnym, współautorka podstawy programowej dla przedszkoli. Autorka wielu publikacji z metodyki nauczania języków obcych. Od wielu lat czynni uczestniczy w doskonaleniu zawodowym nauczycieli. Miłośniczka literatury dla dzieci i filmów animowanych.
___
Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie ,
Instytut Filologii Polskiej, Studia podyplomowe „Nauczanie języka polskiego jako obcego”